Aankomst Bangkok

22 april 2017 - Bangkok, Thailand

Na ruim een uur vertraging maar een prima vlucht  komen we aan in Bangkok. Eerst een hele lange wandeltocht en dan door de paspoort controle wat weer enige vertraging oplevert. Van die Thaaise mannetjes, soms met een mondkapje voor (waardoor je de neiging krijgt om te gaan hoesten), die met veel desinteresse je paspoort doorbladeren. En dan het hè hè gevoel van : " ik heb de bagage en de reis leider gevonden". Op naar de bus en vervolgens naar het hotel. Nee we gaan niet inchecken maar eerst lunchen, geen tijd voor verkleden, lange broek en bedekte schouders (dat betekent trui aan bij 36 graden) en hop naar het koninklijk paleis. Schitterend al dat goud en vermakelijk al die chinezen met hoed en paraplu. Maar best wel warm, maar ja dat zijn de kleding regels. Gelukkig hebben we een aircobus ter beschikking en komen we rond een uur of half vijf weer in het hotel aan om eindelijk in te checken. Even afkoelen, omkleden en hop hop naar de varende dinerboot. Gelukkig zijn we helemaal niet moe (geintje). Heerlijk gegeten en genoten van het uitzicht op de rivier en natuurlijk van de frisse wind. Tijd om te gaan slapen. Morgen uitslapen, we vertrekken om 7:30 uur.